Saturday 25 January 2014

Epilogue...(lah sangat!hahahaha)

Salam...aku bukan a newbie dalam dunia blog...since 2009 dah ada blog , more to kisah family and my first pregnancy masa tu....

Dan mulai 2012 , blog lama aku catlinaflybaby.blogspot.com dah mula sendu... bermula dgn pemergian arwah abah pada Mac 2012...aku mulai rasa tak bersemangat nak berblogging lagi..(tapi dalam hati rindu nak menulis, merapu meraban dalam blog huhuhu....)..kemudian diikuti dengan kehilangan semua gambar dalam blog aku pada tahun lepas(2013)..lagi lah rasa  macam....nak merajuk dgn Blogger ( hahahaha ko ingat ade Blogger kisah..dah la tak aktip, nak majuk2 pulak..kikikiki...)..tapi memang geram jugak lah sebab...semua gambar2 tu means a lot to me eventhough masih ada dlm simpanan dalam bentuk softcopy or printed in albums...Jadi..tahun 2013 pun berlalu dengan begitu pantas....

So perasaan rajin blogging dah menjelma semula..(tak tahu sampai bila)..tapi aku nak ubah konsep...more towards travelling & jalan2....sekadar nak salvage a few travelling posts dari blog lama aku....,kemudian berkongsi pengalaman di tempat orang dan aku cuba sehabis baik untuk memberikan pandangan yang jujur dan gambar-gambar berinformasi , insya Allah..maybe boleh masukkan maklumat hotel/ homestay etc yang aku pernah inap...semoga bermanfaat buat fellow travellers....walaupun aku baru setahun jagung dalam travelling yang tak seberapa ni...insya Allah semoga semua pengalaman ini menjadikan aku lebih bersyukur...amin...


1 comment: