Saturday 10 March 2018

Kidzania...2018 pulak

 

Ok..this was a surprise for my kids. Diorg tak tahu pun nak pergi Kidzania..just told them, mama had some work to do in KL& they had to follow. Masa ni cuti Chinese New Year bln lepas(sehari selepas CNY), fuh..memang jem..silap pilih tarikh daa..tapi itu je masa yang saya ada. Dah lah asyik tinggalkan mereka bila outstation. Bertolak dari Kluang jam 10 pagi..tiba di Kidzania jam 4 petang..huhuhu...sepatutnya kalau tak jem, jam 1 tenghari boleh sampai...So sebenarnya tiket kidzania ni saya beli semasa Matta Fair. RM120 untuk 2 kids & 1 adult. Manakala untuk satu lagi adult, tambah RM35. Murah kan?Saya kirim dengan kawan, dalam September 2017. Diam tak diam eh dah 2018 dan saya hampir terlupa pasal tiket2 ni!hhahaha...
 
Sampai je Damansara, tengah pusing-pusing depan Bangunan Kidzania, my kids become excited. Jom jom pergi Kidzania..saya ckp, eh mama nak pergi Tesco dengan IKEA lah..hahaha..got them! Bila dah parking, dua2 ketawa kegembiraan dan ucap terima kasih...setahun sekali bolehlah ye nak..ini pun dah banyak tempat dia pusing dalam Kidzania tu. Let's see them pictures!
 

Main kedai-kedai



Kelas menjahit

Wall climbing



Kelas bake cookies

Tunggu cookies masak

Kelas buat sabun

1 comment:

  1. Wag dah sampai. yang dekat ni pun tak sampai lagi hehe..

    ReplyDelete