Monday 2 March 2020

Misi 100km bulan Februari Berlari tercapai!

Alhamdulillah...sebenarnya mulai awal Februari saya dah mulakan training larian HR Zone 2. Jadinya kebetulan saya terbaca nota -nota di The Kei Show Discussion Group, so saya dan beberapa rakan decide nak cuba . Penerangan larian HR Zone 2 nanti lah saya cerita ya bila ada masa nak menaip lama sikit ..:) sebab kalau boleh saya nak terangkan gaya saya, tapi kalau saya malas, nanti sy copy paste je hahahahaha..

Ni lebih kurang report card/ training info bulanan saya, menggunakan apps Garmin
Bulan Februari ni sebenarnya saya banyak berlatih untuk sukan jabatan...jadi ada lebih masa untuk latihan larian. Semoga saya lebih istiqomah menjelang Mac ini, malahan kali ni berazam 40km seminggu pula ( 40km x 4 minggu+120 km sebulan hoho)

No comments:

Post a Comment