Wednesday 12 February 2020

RUN FOR A REASON SCKLM 2020 : NATIONAL CANCER SOCIETY MALAYSIA- marilah menderma sambil membantu

Tahun 2015, saya mula menjinakkan diri ke aktiviti hiking, tahun 2016 saya mula pula berlari...dan tahun 2019 saya mula berkayuh...alhamdulillah masih ada kudrat dan kesihatan untuk membuat semua aktiviti ini.

Kawan- kawan yang dikasihi, untuk makluman tahun ni tahun kedua saya jadi pelari RFAR( Run For A Reason) untuk KL Standard Chartered Marathon(KLSCM), saya akan berlari Full Marathon sejauh 42.195 km bukan untuk diri saya sahaja, malahan bagi mewakili National Cancer Society Malaysia . Sekiranya sudi marilah memberi sumbangan kepada badan charity National Cancer Society Malaysia, moga sumbangan itu meringankan beban dan mempermudahkan urusan pesakit2 kanser di Malaysia. Semoga kalian dirahmati Allah..God bless. Klik link di bawah 🥰 

https://www.kl-marathon.com/charity/run-for-a-reason/runners-profile/2020/6049/#.XjrdzasRVPx


jangan lupa klik ÿes for receipt "sekiranya anda berhajat membuat tax rebate  . Terima kasih.

No comments:

Post a Comment