Wednesday 12 February 2020

Acara larian merentas desa MSSD Kluang

 


Awal Februari baru - baru ni anak saya mewakili sekolah beliau bersama beberapa orang rakan ke MSSD...

Lebih kepada larian merentas ladang kelapa sawit ni..  sebiji macam Kulim Kota Tinggi Run . ..jadinya of course tak cukup latihan, saya sempat train anak saya 2 minggu itupun road run sebab jauh pula nak mencari area kelapa sawit hahaha... (1 minggu 2-3kali run) sebelum event sebenar..setelah beliau memenangi johan merentas desa sekolahnya (3km). Event di MSSD ni berjarak 4km. 





Selesai larian..kepenatan
Kedua-dua anak saya dan kawannya mendapat no 35 dan 36 bagi kategori B12..kawan-kawan lelaki dapat no 21, 50 dan 69...kita cuba lagi tahun depan ya. Kena training awal..jangan malas hehehe. Sebab kebanyakan atlit sedia ada ni pace mereka 4-6. Kat bawah ni gambar dari beberapa siri larian latihan saya dan anak...perlu lebih banyak latihan ye nak



No comments:

Post a Comment