Monday 14 October 2019

Kuala Lumpur Standard Chartered Marathon : the journey home

Usai full marathon, kami checkout dari Hotel Pudu 99 jam 2 petang, pergi lunch dan suami hantar saya ke Everly Putrajaya pula untuk next event...malam tu ada dinner sempena Konvokesyen graduan tempat saya bekerja..petang tu saya berehat dahulu di hotel...alhamdulillah dalam jam 8 malam, suami saya whatsapp dah selamat sampai ke rumah lepas hantar kawan-kawan yang car pool bersama...itu lah nak cuti lagi tak boleh..esoknya masih bekerja kan..

Keadaan kaki? mengetam sikit la hahahaha...yang penting jangan jumpa tangga tinggi! :) syukur lepas 3 hari semua dah ok...tak ada injury yang teruk melainkan DOMS ( delayed onset muscle soreness).

Minum petang sambil mengunyah strawberry blast

Bersiap-siap untuk dinner lepas Maghrib

ok..maaf saya poyo hahaha not everyday i ran a full marathon ya

Tengok..ke hulu ke hilir bawak! hahahaha

On the way balik...singgah RNR Pagoh

Finally pada 30  September baru medal sampai rumah :)

No comments:

Post a Comment