Sunday 21 June 2015

Menonton San Andreas ...di Kota Kinabalu

Ni namanya cari pasal..dah la baru gempa bumi...dan kau pergi menonton wayang menayangkan filem tentang gempa bumi .Di negeri yang baru lepas gempa.Hilang akal namanya ni.

Err..sebenarnya tak dirancang pun... last day outstation(11/6/2015) ...jumpa my ex-classmate yang memang orang KK.We went for dinner,dan tengok malam masih muda ( dua2 isteri orang okeh..jangan bayang yang tidak2 ..hahaahha)... so..."eh nak buat apa eh..awal lagi nak balik ni.." " jom tgk wayang".

Asalnya nak tgk Tomorrowland tapi lambat pulak mula..jam 10.30mm. So we decide to watch San Andreas which started at 9.00 pm.....the rest..is history... tapis empat terfikir kalau tengah tgk wayang..terasa gegaran, camne? huhuhuhu...

Huhu..to date..masih ada gempa susulan di KK sehingga semalam, 21 Jun 2015,skala 3.0 Richter..Bilangan gempa susulan...70++.Stay safe..my Sabahan brothers and sisters....


1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete